onsdag 15. juli 2009

Gjenbruk i hagen

Idag har jeg hatt gjenbruksdag i hagen
Ideen kom da jeg brekte den gamle riva mi, forgæli å hiv nå synes jeg ;oD
Så da saga jeg av resterende bit av skaftet bora hull og hengte det opp i hageboden min, ikke le av den altså om du ser en hel haug med ved i bakveggen, så bor jeg sammen med en "ve-kaill", forresten veldig godt det om vinteren vi kan fyre med ved... ja ;)

Bildet taler for seg.


Og så har jeg blitt inspirert av GUNDA
Men jeg trengte et arbeidsbord når jeg roter med jorda, dette ble perfekt!



Og så en titt i mitt rustne hjørne :oD

7 kommentarer:

Maiblomst sa...

Det vart jo heilt supert!

Hannes hage sa...

Så utrolig lekkert! Kreativt og romantisk.

GundaM sa...

Så stilig med den riva som ble til en holder for ahgeredskapene da og ved...Ved er vakkert det!

Og så gøy du ble inspirert av meg da,) Og så vakkert det rusthjørnet ditt er blitt emn si meg har du fått deg nytt kamera nå? Så bra bilder og flott fotomontasje;)

Kos dæ videre, selv er ejg begynt i jobb igjen, travelt ja men gøy;)

ASSA sa...

Nei da Gunda jeg har ikke fått nytt kamera, men jeg prøver et fotoredigeringsprogram ;)

Linnemi sa...

Så artig! Dette skulle jeg visst før jeg ryddet i kjelleren. ;)
Jeg fant to skuffer, tenkte at "Disse må jeg da kunne bruke til noe."- tok ut bunnene og satte dem oppå hverandre for å plante i, men det var ikke så gøyt som i teorien. Jeg tror jeg må lage bunn i dem igjen. :D
Hvilket fotoredigeringsptragram? Det ble utrolig flott med en slik collage!

ASSA sa...

Ja det er så utrolig mye man kan bruke ;)
Håper du finner noen flere skuffer i kjellern din så du kan få deg en kjekk plantekassebord også :D

Og jeg bruker Picasa, synes det er enkelt og greit å bruke.

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra