søndag 1. august 2010

Dagens blomsterkvast ;)

Campanula punctata eller prikkklokke som vi kaller den på norsk
er har en vakker blomst, bare så synd den henger ned med klokkene ute i hagen.
planten trives godt i min hage og den sprer seg lett :) med det er ikke så farlig
for jeg luker vekk de små bladrosetten som kommer til syne og da holder jeg den i sjakk!

Men så til dagens bilde/oppsats:
jeg kjøpte de vakre fuglene hos Containergirl
Tesilen er en gammel en som min mor hadde :)
Og lysestaken i glass har jeg handla på loppis
Og den lille brikken husker jeg ikke hvor den er handla ;)

















Jeg måtte lage en liten fotomantasje også - Ha en flott søndagskveld alle!

3 kommentarer:

Asbjørg sa...

Så søt en oppsats,man kan få mye ut av gjenbruksting.Prikk-klokkene var nydelige!!
God søndagskveld!

TrillTrall sa...

Åååå - jeg ønsker meg sånne fugler! De er vel å få kjøpt ved juletider kanskje, spørs om jeg må ta meg råd til noen i år. :o) Men helst skal de jo være gamle og litt preget av tidens tann da... Et nydelig lite stilleben du har laget.

GundaM sa...

å helledussen, var det deg som bringte den planta hit ifjor ja!!!! vet du, den blomstrer nå og er bare sååå utrolig vakker Astrid! takk igjen, men enda står den i et ventebed...jeg jobber med saken hvordan organisere denne hagen på best måte uten å bøye kroppen for mye...

flott stilleben, kos deg videre!

ps, javisst fikk jeg et rødlig groblad men iår har det blitt grønt...merkelig