søndag 12. februar 2012

X-faktor blomsterutgaven - LILLA

Oppdaga at Moseplassen har konkuranse igjen, og da de spør på yndlingsfargen min LILLA måtte jeg hive meg med.


Tulipan med en vakker farge kan ikke bare kastes om den er ferdig i vasen,
denne fikk bli med ut i snøen til en fortoseanse før den måtte til gjenvinning ☺

Denne Helleborusen blomstrer tidlig sommer
gleder meg til denne blomstrongen.
Ugress er vakkert det også ;)
Astresen lyser godt opp i hagen ♥



Moseplassen
er det mange flere
Fiolette 
blomster
ta en titt da vel!

3 kommentarer:

Maria sa...

Den tålte godt en en ekstraomgang, den tulipanen som langsomt farget sneen...lilla!

Bestemor Drillo sa...

Så vakkert ! Lilla er en av mine yndlingsfarger! Klem fra meg!

Huldra sa...

Den rent skinner der nede i snøen! :)

Lykke til fra Huldra :)