fredag 31. oktober 2008

Assa har begynt med Nissa ;)


For tiden går jeg på nissekurs, jeg lager nisse-mann og kone.
Her ser du ansiktet til nissefruen.
Jeg er ikke helt fornøyd med det fordi det er laget av isoporform
som er kledd med et grovt stoff i hudfarve.
Jeg synes linjene detaljene blir for grove pga. stoffet og jeg synes mye blir skjevt pga isoporformen. :( Men jeg håper alt blir bedre når alt er ferdig.
Jeg holder på å strikke klær til paret og jeg må sy bukse og skjørt til dem.
Om 14 dager må jeg være ferdig med kropp og klær.
For da er vi ferdige på kurset

4 kommentarer:

Marit sa...

Spennende med en sånn hobby! Du har vel heller ingen nisser i fra før? ;) Det må være moro å lage sine egne nisser når en har dilla på det :)

Red Hobbitt sa...

Å så flott nissefjes. Håper vi får se sluttresultatet.
Er ikke helt i nissemodus ennå, men har sånn smått begynt å handle julegaver.
God helg, Assa!

Mokki sa...

Å så flink du er! Gleder meg til å se det ferdige resultatet!

ASSA sa...

Ja det ferdige resultatet blir nok avbildet det også :)
Og disse to får selskap av mange andre ;)