søndag 9. november 2008

Litt for skjelden innom her nå


Det skjer ikke så mye på hagefronten for tiden,
selv om vi her i Trøndelagen har aldeles nydelig vær for tiden,
idag var det sol og rundt 10°

Men jeg har gått litt i julemodus nå
det er jo bare tre uker til første søndag i advent!
Som jeg sa i mitt forrige innlegg går jeg på kurs og lærer meg å lage nisser.
Det må jeg lære meg så min nissesamling kan forøkes enda mer ;)
Her har nissemor og nissefar fått klær på kroppen og som den oppservange leser ser, har de ikke fått HÅR enda, men det skal de få på tirsdag, da det er siste kvelden på kurset og vi skal lære å sette på parykk :=o
Dette blir siste kvelden på kurset og paret blir ferdig da, og jeg får se om jeg er fornøyd med å lage nissene slik eller om jeg må finne en annen måte å lage dem på???
Vi får se!!??!!

2 kommentarer:

Berit sa...

Der var du ja! Og nå er du på plass i blogglista mi også.
Flotte nisser du har laga, regner med at du viser dem fram med hår også?

ASSA sa...

jo da de får vise seg fram med hår også ;)