mandag 23. mars 2009

Venter på våren

Ja her i trøndlagen var det hvitt ute i morges :(
men heldigvis var nesten alt forsvunnet når jeg var ferdig på jobb i ettermiddag :)

Hagelivet/lysten lar vente på seg enda ;?
Men plutselig er jeg nok der med hue i jorda ;oD

Det mest hagerelaterte om dagen er en kopp kaffe på terassen og litt stolhaging ;oD

Og så har jeg vært på møte i hagelaget, har faktisk meldt meg inn nå.
De skal ha pileflettingskurs i år
og det var nok det lille puffet for innmelding ;)

Ellers går no dagan.

I hagen blomstrer snøklokkenene, julerosa og klosterklokkene,
noen flere har jeg ikke leita etter enda!

4 kommentarer:

Berit sa...

Og her i Gudbrandsdalen er det kvitt både morra og kveld! Men det smelter vel en gang. Lengter også eter vår, sjøl om det hjelper godt med en sunnmørstur.

ASSA sa...

Å ja Berit det skjønner jeg at en tur til våren er deilig ja ;D

Anonym sa...

Her er det også smått med hagelyst, men eg kjenner at det kriblar litt meir etter kvart som dagane blir lysare. Vårt hagelag skal ha pilflettekurs til helga, det blir spennande :)

Anonym sa...

Her er det også kvitt, veldig irriterande. I går sto krokusane og strutta, no ligg dei under 20 cm snø... :-(