torsdag 3. september 2009

Award

Denne awarden har jeg fått fra fra Bestemor Drillo
og det var kjempekoselig takk skal du ha!


Jeg må skrive 10 ting om meg selv og sende den videre
  1. Jeg er bestemor til snart tre ;-)))
  2. Jeg er Hagegal
  3. Jeg er en plantesamler.
  4. Og jeg er Nisse- og julegal, for jeg samler nisser ;D
  5. Jeg liker å fotografere
  6. Jeg har fire blogger - en om Hage, en om Foto, en om Hobby og til sist men ikke minst Min Nissesamling i egen blogg.
  7. Jeg er glad i farger.
  8. Jeg er en gjenbrukshai, jeg har mye gammelt og bruker ting om igjen så jeg har mange gjenbruksideer, som jeg viser i mine blogger.
  9. Jeg/vi er Grekofil(e) - jeg og min kjære reiser minst en gang i året til Hellas.
  10. Jeg er også bitt av bloggebasillen.
Jeg sender den videre til
GundaM
Linecas have
Miamarias hageblogg
Moseplassen
Ninas lille Gale verden

7 kommentarer:

Nina i Paradiset sa...

Hei!
Kjempekoselig og tusen takk for at du tenker på meg! :)
Klem!!

Miamaria sa...

Tusen takk, det var kjempetrivelig! :)

Anne (Moseplassen) sa...

Så artig da :) Kjempehyggelig at du tenkte på meg!

GundaM sa...

Takk for den, skal se om jeg tar den ;)

Men alt dette visste jeg da, hi-hi har du ingen hemmeligheter da assa..?

ha ei fin ny uke der ute;) Klem

ASSA sa...

Jeg har jo sagt at det er greit at mine galskaper vises, men at det var så vidåpne DET visste jeg ikke.
En hemmelighet til -jeg er kaffekjærring ;D, :O

GundaM sa...

Pst, da er innlegget mitt helt ferdig! Du er jo så kjapp innpå jo ;D HIhi

Linecas have sa...

Nå så jeg dette. Jeg tar oppfordringen men det må vente til i morgen. Jeg har så mye å gjøre på nettetetter pc kræsjen.