lørdag 12. september 2009

Høststormene rir Trøndlag :(

Se hva som skjedde med Robiniaen min
:( den høyeste greina
som blomstret så fint nå Uhhuu...

den ble revet langt nedover.
Jeg håper greinene som er igjen holder
jeg har spjelka dem og håper de verste stormene
er over for denne gangen.


Nå ser jeg mye av det forbarsk.... taket til naboen igjen.
Jeg synes vi har fått det passe dekkt nå så skjer dette.
Får håpetreet blir sterkere og holder bedre framover
Det står ganske vindutsatt til frampå tomta vår!

4 kommentarer:

Bestemor Drillo sa...

Så trist da ! Naturen er ikke nådig bestandig . Får håpe at den vokser ut igjen ! Ha en fin helg alikevel!

GundaM sa...

Ups, hater slike tak jeg også;) Hihi

Men været vi har her oppe for tiden ja, det er til å gremmes over selv om elvene blir fulle av kvister og rask slik at det blir masse drivved å finne på strendene ;)

Lørdagsklem

Kathrine sa...

Oi da. Men godt du ikke ser rett inn til naboen da,)
Skikkelig høstvær i trøndelag disse dagene ja, og ungene er på tur. En på sykkeltur til Rotvoll og den andre i Bymarka. Første dag med ullundertøy denne morgenen.
Men likevel mye som blomster her enda.
Ha en fin fin dag, og håper treet berger.

:)

LoneK sa...

Uff da, ikke trivelig når ting blir ødelagt. Men resten av treet berger nok og vokser seg til og gjør nytten sin neste sommer.

Ha ei fortsatt flott uke, hilsen LoneK, med ønsker om bedre høstvær!