fredag 6. november 2009

Nå er løken i jorda og jula står for døra ;D


 Jeg er altså ferdig med å legge løken
Og da er det på tide å tenke på jula
Ja da jeg har allerede begynt å
tenke på den. Jeg har oppdatert
Nissebloggen flere ganger i
løpet av året, og har planer om å få
tellt opp alle nissene i løpet
jula. Jeg er ikke sikker på hvor
mange jeg har, så jeg er veldig spent på antallet til slutt.

Over her ser du  Starten på min adventskalender som jeg har i juleboka mi.



Og her noterer jeg ned alle mine
julegleder.







På dette arket skal jeg notere ned
hva jeg har i mine Julekasser
Hvor den står osv.
Og da håper jeg at oversikten
blir enda bedre ;D
  





Og her har jeg laga meg ei liste
hvor jeg skriver navn og adresse
og at jeg sender dem julekort
....og om jeg får kort igjen.




Og her er handlelista mi til jul
Denne synes jeg er kjekk
for jeg kopierer den på
et A4 ark og krysser ut når
ting blir innkjøpt. Men først
går jeg gjennom mine kjøkkenskap
og kryser ut det jeg allerede har. Denne er jeg glad for at jeg har laga meg!

5 kommentarer:

Anne (Moseplassen) sa...

Du er litt julegal du, i tilegg til hagegal *ler*

Godt at du er i gang med juleplanene, her er altså eneste konkrete juleplan å forsøke å finne igjen julepynten...

Linecas have sa...

juletulling=)))
Men det er jo bare så herlig.=))

Bestemor Drillo sa...

Ja her blir det jul! Koselig det;)
Jeg er også litt julegal, men har nok langt igjen til ditt nivå!!!!!
Ha en flott helg! Klem!

Elsa sa...

Hagegal og nisse/julegal:)
Snakk om å ha system i julesakene. Jeg er helt imponert.
Løklegging kuttet jeg ut denne høsten, mistet gløden til mer utearbeid av alt det våte været pluss et plagsomt kne.
Nå ser jeg framover mot advent og til å begynne å plukke fram englene mine. Nissene må vente til nærmere jul.

Ha en strålende helg!

Anonym sa...

Ja, sannsynligvis sa det er