fredag 25. desember 2009

Julefryd

Årets juletre i stua ble hvitt, jeg har i mange år samla på pynt til å ha et tre med hvitt/lyst/sølv, så i år da veldig menge har en "hvit stil" ble jeg ferdig med min samling. Jeg har vært så heldig å finne bloggen Hannas Sjarmerende Jul ta en titt masse juleideer, og gjenbruk som jeg er så glad i. Jeg har forresten tipset dere om bloggen hennes før også, så mange har sikkert fulgt den i førjulstida.
Jeg har endel gjenbruk i mitt tre også som: serviettringer, muffinsformer i papir, sandkakeformer, hekle"prøver" og kniplingsbrikke.
Jeg synes treet ble flott, men min kjære er "litt" skeptisk ;D :D ;D kan du ha alt det der i treet da?






Til høyre ser du en vakker gammel sandkakeform. Og ved siden av den måtte jeg bare henge opp den gamle juletreklokken som jeg har arvet etter min far, den er riktig flott!
Og til venstre er papirmuffinsformen laga til en juletrekurv.
Med disse bildene ønsker jeg dere ei fredelig romjul!

3 kommentarer:

Bestemor Drillo sa...

Et nydelig tre ! Fortsatt GOD JUL til deg også !

Marit sa...

Kjempefint tre, Assa! Ha en fortsatt god jul!

Elin sa...

Kjempeflott juletre!Takk for koselig komentar på bloggen min. God romjul til deg.