torsdag 17. desember 2009

Nissegleder


Jeg har fått spørsmålet
Hvilken julepynt betyr mest for deg, og hvorfor?

Og svaret er som jeg har fortalt før:
Denne krusnissen fikk jeg av min Bestemor og dette var den første nissen jeg fikk ;D
Min nissesamling starta altså med denne, selv om min samletrang ikke starta den gangen, så ble nok min glede over nissefigurer starta.

Bestemor hadde nok vært forundra om hun hadde sett min samling nå :

Vil du se den kan du se på NisseBloggen min der jeg prøver å holde rekning med hvor mange jeg har.




5 kommentarer:

Petrinetrollmor sa...

Ååååå så fin han er. Eit kjært minne. En slik Nisse hadde min Kjære, men nissen er dessverre knust og ikkje i blant oss lenger. MK hadde fått den av en onkel i julegave eit år, blei knust og limt sammen opp til fleire ganger :)

Ha ei fin Nissetid !

reidunn sa...

Hei Astrid!
Sender hermed våre inderligste hilsener for Julen, håper vi treffes flere ganger til neste år. Skal hilse så mye fra Flemming. Hilser også til din koselige mann.
God Jul
Hilsen Reidunn

Bestemor Drillo sa...

Vet du, den nissen har jeg nesten maken til! Jeg har også en nissesamling, men den er ikke så stor ca. 70 med stort og smått, noen er fra begynnelsen på 1900 tallet! Ønsker deg en nydelig dag,
her er det 12 minus og nordavind !
klem fra bestemor drillo!

GundaM sa...

Skjønner du er spesielt glad i den siden du fikk den av bestemora di ! Sjarmerende ;)

Ha fine dager der ute astrid;)

GundaKLemz

Bestemor Drillo sa...

Ttter innom for å ønske deg og dine GOD JUL ! Stor juleklem fra bestemor Drillo!