tirsdag 23. mars 2010

Meme Blogg Award

 Jeg fikk denne fra
Frøya Heidi
for en god stund siden.
Takk skal du ha Heidi :D



Og jeg er ikke flink til å blogge på Hagebloggen min for tiden
- Huff jeg er nokdelvis  i vinterdvale enda -
men forhåpentligvis forsvinner snøen snart
og våren er igang og dermed hagemodusen på plass igjen ;)

Med awarden følger en utfordring
om å skrive 7 ting om meg selv
og å sende den videre til 7 andre.
Jeg skal skrive sju ting om meg selv,
men sender den ikke videre da mange er kommet igang med hagebloggene sine :P


Men SJU sanneheter om meg selv
  1. Jeg er Hagegal
  2. Jeg er en Gjenbrukshai
  3. Jeg er Nissesamler
  4. Jeg er glad i å fotografere
  5. Jeg liker håndarbeid
  6. Jeg har 5 blogger
  7. Jeg har tre herlige barnebarn.
 Det meste visste dere vel fra før men det er iallefall sannheter :o)

Ønsker dere alle noen riktig fine dager før Påske,
en sannhet til
JEG GLEDER MEG 
TIL PÅSKE!

2 kommentarer:

Bestemor Drillo sa...

Hei du !! Artig å få vite litt mer om dama bak bloggen!
Naå kommer våren snart og da blir det liv i hagen tenker jeg;))
Klem og god onsdagskveld!!

Kathrine sa...

Det våres skikkelig i Trøndelag om dagen ja! Og etter påske, da skal det være vår:)
Det begynner å klø litt i hagefingrene mine, men må bare få gått noen skiturer på fjellet først. Så kanskje hagen rekker å få tørket litt opp, for jammen er det vått oppå all telen i jorda.
Fant igjen frøkassen(såkassen)i boden i dag, den skal inn og såes i. Og der inne i boden hadde det og vært mus gitt, spist opp mye av den ene hengehagestolen vår.
Men nå er vel katten snart i jaktmodus også..
Ønsker deg en riktig flott påske!

:)