tirsdag 20. januar 2009

Inspirasjon

I kveld har jeg hør på en vilter kar :)
Hagelaget hadde kveld med Tor Småland
med "Etter late hager.."

Han ligner litt på "autifil Jan Erik" synes jeg
men absolutt morsom å høre på,
det mest inspirerende med hans presentasjon
var videoen fra "oslohagen" han har designet og laget ferdig.
Jeg skrev litt lengre oppe at han var vilter, men jeg må kanskje si gal ;D

Selv om jeg synes han kunne ha hatt mer hage enn hund,
ble jeg inspirert til å sette igang med å planlegge årets hagegjøremål :D

Kanskje jeg skal melde meg inn i hagelaget nå da,
for programmet deres har forbedret seg endel.

Iallefall at de skal ha kurs i pilefletting, det har jeg lyst til å delta på!

3 kommentarer:

Miamaria sa...

Vil du anbefale andre hagelag å hyre inn mannen? Jeg synes bøkene hans er morsomme i hvert fall - men det kan noen ganger bli for mye fjas også. :)

Marit sa...

Det har heldigvis blitt en fornyelse av de fleste hagelag rundt om i Norge. Så jeg tror vel at det har vært både nødvendig og nyttig ;-)

ASSA sa...

Om jeg vil anbefale andre hagelag å hyre han inn? JA
Jo, han er morsom å høre på, men jeg skulle gjerne sett flere av bildene hans inneholde hage, men at vi må se til naturen og hente ideene der er jeg enig i. Og han gir nok en inspirasjon som er verdt å ha med seg, og han er absolutt en morsom mann ;)