mandag 19. januar 2009

Utmerkelse

Jeg ble så glad og overasket idag, da jeg oppdaget at jeg har fått en avard.
Og jeg har til og med fått denne fra tre stykker ;)

Og her er teksten som fulgte med:

"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres".

Så jeg takker dere alle både Villrose, Vigdis, og Heidi, det var så koselig.
At noen tenker på deg og følger deg selv om jeg egentlig synes jeg har gått i dvale,
men heldigvis blir dagene lysere og triveligere så snart må hagelysten våkne igjen.

Og jeg vil gi denne videre til disse bloggnene som inspirerer meg:

Elleasverden
Hajalshagegalskap
Mariosverden
Marosashage
Mokki
Omkalfatratet
Vigdis
Villrosesblog


3 kommentarer:

hajal. sa...

Mange takk Assa for utmerkelsen du har gjett meg!

Ellen Walnum sa...

Nei men så hyggelig da!Tusen takk skal du ha:-))

Mario`s Verden sa...

Tusen takk !!!
Gratulerer med dine også.
Ha en god uke assa!!