søndag 24. mai 2009

Litt haging i kveld

Jeg har vært ute i hagen enstund ikveld,
er skikkelig forkjøla, men med en paracet,
gikk det greit å flytte planter (du som jeg savner borrelåsen)
Og så har jeg delt noen planter, det ble litt overskudd også ;)

Og se jeg har padde i hagen i år også ;oD
Trivelig med sånne gjester.
jeg må nok se å få gjort noe med den sumpen jeg har planer om.


Og mange av mine Aquilegiaer er allerede i blomst
- vakre blomster!








Og min Uvularia er også blitt stor og flott


Se denne deilige Heucheraen husker ikke navnet på den.


Og jordbærplanter har jeg i flere blomsterfarger ;)






4 kommentarer:

Anonym sa...

Så mye blomstring du har allerede - jeg blir rent misunnelig - akeleiene mine har ikke knopper engang! Den Heucheraen ligner forresten veldig på 'Marmalade' - en av mine favoritter :-)

ASSA sa...

Takk Anonym!
Da er det den for den har jeg :)

Berit sa...

Fine akeleier! Bare flabellata av mine som blomstrer foreløpig.
Og rosa jordbærblomster, du. Blir det gode jordbær på dem også?

ASSA sa...

Berit - de er nok ikke så søte som de vanlige sortene (m hvite blomster)
Men jeg har de mest for blomsterfargen ;)