søndag 3. mai 2009

En liten hagevandring

På fredag var det deilig vær og leg kosa meg i hagen,
ikke bare stolhaging - det er også sjelebot å stulle litt for blomstene
og ta noen bilder i tillegg ;oD

Anemone Green fingers

en bleikna julerose


en hvit skilla

under er det to hvitveiser en blå og den hvite er
den ville som vokser i hagen min.




Under her er kubjeller en hvit og en lys rosa.



Den vanlige blå og en rød.



og først den hvite kuleprimulaen og så en fylt bekkblom



Og to kroner
Frittilaria en imperialis og en melagris.



Og hvit og blå Perleblomst.


Det er herlig nå om dagen masse nye
blomster for hver dag som går.

Søren også her blir ikke innlegget som jeg ønsker :(
Jeg skal ha bildene på lik linje, de vises sånn på forhåndsvivninga
men ikke når jeg publiserer innlegget!..

2 kommentarer:

solfrid sa...

Herlig!!

Villrose sa...

Moro å vandre i hagen på denne tiden :-)