onsdag 15. april 2009

"Nytt" til hagen

Må bare vise hva jeg fant hos CONTAINERGIRL idag

Denne stolen blir nok brukt i en slags "STOLHAGING"
etterhvert, dere skal få se senere
Det er litt gjenbruk ved dens side også -
både parabolen og metallristen fra ifjor.
NB! (Og kjære dere, ikke se på rotet i hagen for vårryddinga i min hage
går veldig seint iår fordi min rygg ikke har lyst å gjøre så mye,
og min utmerkede hagehjelper ikke er noen arbeidskar denne våren)
NB!


Denne potetkassen blir en fin "plantekasse"


OG SE! Snart kikker frittilariaen fram

8 kommentarer:

GundaM sa...

Du så artig å se den stolen ett annet steds enn på jobben min ;0)

Og tusen takk for en stooor og god latter idag, ja mange ;)Du må stikke innom oftere! Hihi, nesten så jeg ler enda...Mannfolk...

Ha en flott kveld der nede ;)

Villrose sa...

Rot? Jeg ser ikkeno rot!
Men den stolen var kjempeartig... og arrangementet rundt :-)

Nina i Paradiset sa...

Spennende!
Elsker gjenbruk!!
Kommer noe herfra også snart, for tro meg, jeg har funnet litt på uthuset! ;) ;)

Klemmmm!!

hajal. sa...

Den stolen får nok eit blomstrande gjenbruk ja - ser føre meg "hengande hage" på setet der .....
Vi får vel sjå den att i sommar ?

Anonym sa...

Oisann, for eit prakteksemplar av ein stol! Blir spennande å sjå kva du finn på med den etter kvart :)

Unknown sa...

Jøss så stilige ting du hadde funnet! Den potetkassa var kjempestilig.

Var ikke drivhusdrømme bare helt fantastisk? Jeg blir jo helt tullete av slik jeg.

GundaM sa...

Innom for å se hvordan det står til her inne, du er vel travel opptatt i hagen du ;0)

Ha en flott langhelg der nede;)

Alt godt sa...

Potetkassa var kjempefin, Assa, den finn du på noko lurt med, kjenner eg deg rett!