torsdag 9. april 2009

Hageliv

Ja idag har det ikke bare vært stolhagning,
jeg har raka og samla opp mange av de største
av de tørre stilkene av fjorårets blomster.
Så nå begynner det å se ut som litt vårlig i hagen her
- I vår blir det bare gjort det jeg klarer selv i hagen,
da min kjære skal hofteopereres i vår,
så det nok ikke de store forandringene denne sesongen,
men litt greit det også for da får jeg ekstra god tid
til å følge med som er gjort i hagen,
men kjenner jeg meg rett
blir det nok flyttet noen planter alikevel ;oD

Og her kommer noen bilder fra de nylig utkommende blomtstringen

Tystbasten er i farta


Og denne nydelige Røde Blåveisen
Husker ikke navnet på denne for navnelappe er vekke gitt.


Og en helt vanlig blåveis, men likevel så skjønn!


Denne Crocusen er også så grasiøs


Og tilslutt tar jeg med et bide av den røde julerosen igjen ;)


Takk for den lille hagevandringen!
øg jeg ønsker dere alle en riktig God Påske!

3 kommentarer:

solfrid sa...

Nyydelig!

Marit sa...

Kjempeflotte bilder, Assa! Det er vår hos deg skjønner jeg :-)

GundaM sa...

Du for noen vakre blomsterbilder og så har du den gifte asbasten og!!!Wow;)

og imorra er det visstnok min tur til å stolhage så har jeg no å blogge om og ;0) Har vært på fjellet idag, sitter her emd et glass vin og rød i kinnene. deilig ;) Og så ser jeg snøen er minket kraftig denne vakre dag! Herlig ja!!!

Kos dæ videre Assa! og så har det blitt så vakkert her inne med den nye headingen og fargene!!!