tirsdag 21. juli 2009

Gjenbruk på terrassen idag


Idag vil jeg vise dere litt gjenbruksideer igjen ;)
Jeg ble så irritert på grillkull og -brikketter
de lå i sine papirposer og de måtte ikke bli våte,
og ikke måtte posen gå istykker!

Og da jeg tok fram sinkbøtta iår
og ikke skulle bruke den til blomsterpotte,

Selsagt var jeg en tur til Containergirl
og fant et gammelt grytelokk som passer

ble den oppebevaringsplass til grillbrikkettene
og den gamle oljebøtta fikk grillkullet plass i ;D

Vi er fornøyde både min kjære og jeg ;oD

Du kan også bruke en gammel stor kjele eller gryte til dette,
bare den har lokk, for da blir den ikke våt
om regnskura er voldsom
og ikke er det noen som kliner seg til heller.
Posted by Picasa

4 kommentarer:

det lange hvite huset sa...

Så smart! Ja, iallfall så lenge beholderen er fin. :) Tusen takk for besøk i det lange hvite huset, forresten.

GundaM sa...

Smart og praktisk, bestandig kos med besøk av deg på den lille butikken min ;)

Anne (Moseplassen) sa...

Det var smart det! Kjempefint :)

AnitaH2 sa...

Da har alu-kasserollen min, som jeg ikke liker å bruke til mat, fått ny rolle fra neste sommer av!