mandag 5. april 2010

AfterSki hos PETUNIA

Mine vakreste vårtegn fra min hage - 
er når Crokusen blomstrer
Jeg har mange av dem i hagen 
og de lyser god opp når de kommer!
det er kanskje derfor jeg er så glad i dem.
Jeg har andre vårblomster også, men det er crocusen
som jeg aldri stopper å bli så fasinert av



 
Vårens 
vakreste 
eventyr

















Dette er den siste utfordringa fra  PETUNIA`s blogg med påskeutfordringen 

"AfterSki" kikk innom du også! Og les mange herlige innlegg!
Jeg kopierer dette innlegget til hagebloggen min, for at dere kan oppdage den kreative Petunia dere også! ;)

4 kommentarer:

Anne (Moseplassen) sa...

nydelig!
Blir aldri lei av å se vårens blomster lyse ut fra dataskjermen :D Her har det såvidt begynt å komme det som er i bakken, også har jeg jo jukset med pottene da.. :D

Røsslyng sa...

Krokuser er utrolig vakre når de står å "smiler" i vårsolen, et skikkelig herlig vårtegn :)
Flotte bilder til å bli glad av

Bestemor Drillo sa...

Så vakre de er krokusene dine !
De er som solen selv der de lyser opp rundt omkring!!
Klem fra bestemor;))

AnnA sa...

Hej Assa!
Kul att du hittat till mig...
Krokusblomningen går snabbt i år pga den långa vintern, och man får njuta så länge den varar...Här börjar det övergå till annat i rabatterna...
Ha en fortsatt trevlig helg!
hälsn
AnnA