søndag 25. april 2010

Hagedag

Idag har jeg jobba i hagen :D

Bare i ettermiddag da
- for den for.... naboen har brukt motorsaga med jevne mellomrom,
fra kl. halv ni i morges til kl. 3 på ettermiddagen :(

Er nesten ferdig med å rake og rydde i alle beda mine!
de nederste på vestsida av huset og de tre små jeg har på nordsida
er jeg ikke ferdig med enda.
Jeg gjør ikke mer denne helga for ryggen skal holde videre ;=)

I hagen blomstrer:
Scilla blå, Tre typer blåveis, enkel og dobbel snøklokke, klosterklokke to typer,
vinterblom, og endelig er alle typene med crokus i blomst (venta veldig lenge på dem iår),
og selvsagt tystbasten.

6 kommentarer:

Bestemor Drillo sa...

Hei igjen! Ser ut til at vårfornemmelsene har tatt tak i deg også!! Pass på ryggen!!
Klem fra meg

Vivishagerom sa...

Ja, nå er det deilig ute. I helga har også hagearbeid vært det som har tatt mest tid, her også.
Ønsker deg en fin uke.

AnitaH2 sa...

Fornuftig å la ryggen styre! Her kom det besøk, så ryggen min holdt også...
;-)

Berit sa...

Ja, en får ta det med måte. Vi runda av med vinpause i solveggen, anbefales!
Men motorsag på en søndag er i overkant, synes jeg. Er han utilsnakkelig, naboen?

Katarina sa...

Härligt med alla vårblommor i trädgården!

GundaM sa...

Ha enda en vakker hagedag, Astrid!! Selv skal jeg på utstilling i bygda her for så å kanskje lage et gulrotbed til lillegutt som har så lyst til å selge meg gulrøtter til høsten...Frykter de blir innmari dyre ;)

Hei og hoåp!