torsdag 25. juni 2009

Dagens blomstring

Her er trepionens to blomstre
de synger på siste verset nå desverre.

Hvis du lurer på hva rart jeg har i haven nå,
skal jeg altså ikke begynne å male trær,
men mine kommende klematis
trenger gjerne noe støtte ;)

Nå er Hurdalsrosen i blomst
jeg er visst ikke så flink med roser,
for den har veldig få blomster iår.

Men vakker er den!


Og nå har flere av mine
Orientvalmuer i blomst.

Stolte og høyreiste!


Og en av irisene jeg kjøpte ifjor.


Og til slutt vil jeg vise dere en avblomstret en
Frøstanden til kubjella er lekker i bedet,
den skinner liksom i sølv.



Takk for turen!

.

3 kommentarer:

GundaM sa...

Vakkert så vakkert og den flotte irisen da!

Blir nok ingen tur på oss i denne omgang da, men vi tar det siden ;) KLem

Kos dæ videre i hagen

Ramme Alvor sa...

Her var mykje vakkert. Ser me har mykje av det same i hagen. Eg har ikkje trepeonar då og lurar vel eigentleg på kva som skil dei og silkepeonen?
Og tusen takk for den fine kommentaren på bloggen min!

Klem
Britt

Linecas have sa...

Flotte bilder.
Kom hjem fra Dk i går. Er du hjemme tenkte vi kanskje kunne stikke innom en tur snart, i løpet av uken om vi får tid.