tirsdag 9. juni 2009

Hageblomstgjenbrukhygge ;)

Dette har vel tema både hage, gjenbruk, hobby og foto ;oD

Først hagen: Pionen er fra Hagen
gjenbruk: Pionen har stått i vase siden før helga og den begynte å visne av.
Hva gjør jeg da, den er jo så vakker! jo kronbladene får være pynt
i mitt fat som jeg har fått av en god venninde (ja jeg er heldig!)
og Foto: Jeg tar bilde av det hele!
Hobby: Jeg laga en dekorasjon
Dette diktet er til hun jeg fikk fatet av:

Glem aldri hvor mye lys du sprer...
Hvor mye støtte du gir...
Hvor mange smil du henter fram
og hvor mange hjerter du varmer....
Ved å være akkurat som du er!!!

Funnet på nettet: på dikt.org

1 kommentar:

anne -moseplassen sa...

hehe, veldig bra kombo :)
Men å legge fallne kronblader som pynt er jo kjempesmart da, peonkronblader er jo spesielt vakkert :D